Τετάρτη 5 Μαρτίου 2008

Ένα ακόμη παράδειγμα έλλειψης καινοτομίας των Ελληνικών επιχειρήσεων


Ως συνέχεια ενός παλιότερου ποστ, ιδού μία ακόμη απόδειξη της φτηνής αντιγραφής των ξένων πολυεθνικών από τις Ελληνικές. Παντελής έλλειψη καινοτομίας σε κάθε επίπεδο.

Η Hellas On Line (HOL) και το "φρέσκο" brand identity που υιοθέτησε ακολουθούν πιστά τη γερμανική πολυεθνική T-Mobile. Η κυκλική γραμματοσειρά (round font) και τα χρώματα είναι λες και ανήκουν στην ίδια εταιρία. Και οι δύο εταιρίες δραστηριοποιούνται στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών. Λέτε η HOL να το έκανε για να εμποδίσει μία μελλοντική είσοδο της T-Mobile στην Ελληνική αγορά, αφού η τελευταία θα είχε να αντιμετωπίσει έναν visual κλόνο της, το οποίο κατά πάσα πιθανότητα θα την έφερνε σε απόγνωση; Είμαι σίγουρος ότι το σκεπτικό της ήταν "πως πρέπει να τοποθετηθούμε στην αγορά για να προσεγγίσουμε το νέο ηλικιακά κοινό; ας αντιγράψουμε πιστά μία πολυεθνική που κάνει ακριβώς το ίδιο!".






Δεν υπάρχουν σχόλια: