
Με αφορμή ένα πρόσφατο άρθρο από το Marketing Week, έκανα κάποιους συνειρμούς σχετικά με πρόσφατες επικοινωνιακές στρατηγικές των εταιριών κινητής τηλεφωνίας.
Σύμφωνα, λοιπόν, με το εν λόγω περιοδικό:
"Έξυπνα brands: H «αυθαίρετη» διαφήμιση έχει πεθάνει εξαιτίας των σημερινών «κυνικών» καταναλωτών και στο πλαίσιο αυτό, κάθε έξυπνα τοποθετημένο brand συνοδεύεται από μία ιστορία"
Το απόσπασμα αυτό αποτελεί το πρακτικό "ζουμί" του άρθρου και αποκαλύπτει τις πλέον σύγχρονες τεχνικές επικοινωνίας brand προς καταναλωτές. Οι περισσότεροι από εμάς, έχουν βαρεθεί την ακατάσχετη χρήση χιούμορ ή "εξυπνάδων" στα διαφημιστικά μηνύματα, και ειδικότερα των εταιριών κινητής τηλεφωνίας, στην προσπάθειά τους να τραβήξουν την προσοχή και να αυξήσουν το ποσοστό "επανάκλησης" του μηνύματος και του brand. Η συνοδεία μίας ιστορίας, αποτελεί τη μετεξίλιξη της τελευταίας αυτής τάσης. Οι ιστορίες σε διαφημιστικά μηνύματα βρίσκουν μεγάλη απήχηση στις μέρες μας, λόγω της ανάγκης για μία βαθύτερη σύνδεση με τις αξίες και τα ιδανικά του κάθε καταναλωτή, για τη συναισθηματική σύνδεση με τον ανασφαλή καταναλωτή του σήμερα και για τη διαφοροποίηση σε έναν κόσμο πανομοιότυπων εταιριών και προσφορών.
Από ότι φαίνεται, η Cosmote συνεργάζεται με μία απρόσωπη διαφημιστική (την Bold Ogilvy στην προκειμένη περίπτωση) η οποία απλά προτείνει ατέλειωτη δόση χιούμορ και αστείων συνειρμών, ελπίζοντας σε


Επίσης, θα
